Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

maandag 30 januari 2017

Nog even...


Nog even en dan zit de maand januari er op. Een vervelende maand? Nou nee, dat niet echt... maar wel een maand dat de zomer nog ver weg lijkt, de feestdagen voorbij zijn en er hier doorgaans maar weinig spectaculaire dingen gebeuren.
Eigenlijks een maand om een winterslaapje te houden, heerlijk onder het flanelletje ;-)

Zo af en toe maken we eventjes een uitstapje, maar ook dat is niet echt noemenswaardig.


Paar, bewerkte foto's dan...


Foto's van het afgelopen weekend...


Zicht op de Dollard...


Leuk schilderijtje toch? 


Mila vond het allemaal wel weer ERG leuk ;-)

Eerlijk gezegd heb ik bijna nooit mijn fototoestel bij me, mede omdat we de handen vaak al behoorlijk vol hebben met HOND. Maar goed, afgelopen weekend wel... zodoende acht ik het zeer nodig om hier dan maar enkele te plaatsen.

Verder valt er hier niet zo barre veel te bloggen of... NEE TOCH NIET.

Le Pre Bonnet is nu even de ver van mijn bed show, denk dat we ergens in maart weer die kant opgaan.




Geen opmerkingen: